Сряда, 26 Август 2020 | Новините

Кампанията включва заснемането на 20 видеа, представящи по-малко известни дестинации и културно-исторически паметници у нас

Министерството на туризма започва излъчването на първите три рекламни клипа, направени съвместно с представители на Асоциацията на екскурзоводите в България. Инициативата за популяризиране на малко известни местности и туристически обекти е в изпълнение на поетия от вицепремиера и министър на туризма Марияна Николова ангажимент към екскурзоводите по време на работна среща с тях в края на юли, съобщиха от министерството.

Марияна Николова обясни на туроператори критериите за отпускане на помощта от 10 млн.

Целта е да се насърчи работата и търсенето на местните екскурзоводи, които представляват една от най-тежко засегнатите професии в сектора заради пандемията от COVID-19.

Кампанията включва заснемането на 20 видеа, представящи по-малко известни дестинации и културно-исторически паметници у нас, но с голям потенциал за развитие. В клиповете екскурзоводи разказват любопитни факти за места и забележителности, които са с ниска посещаемост от българските и чуждестранните туристи.

Първият клип показва част от красотата на Източните Родопи - каньона и поречието на река Арда. Това е едно от най-живописните места у нас, което започва да набира популярност в последните две години.

Вторият клип е посветен на Ротондата "Св. Георги" в София. Покрай нея всекидневно преминават стотици жители и гости на столицата, но малцина са влизали в нея, за да видят петте пласта стенописи. Ротондата е смятана за най-старата запазена сграда в София, която е построена в началото на IV век.

Третият клип от тази поредица е посветен на една малко известна гробница до хасковското село Александрово. Размерът й е впечатляващ, а стенописите в нея са добре запазени.

В непосредствена близост до нея е Музеят на тракийското изкуство, в който се съхранява едно от първото обработено злато в света.

С тази кампания ще бъде създадена поредица, която да е интересна и сама по себе си, коментират от министерството.

Във времето тя може да се допълва с още епизоди от различни локации и в различните сезони. Обектите са заснети по професионален и красив начин. По този начин се цели да бъде подсилен образът на България като великолепно място, изпълнено с много места за пътешествия. Обектите и местата за заснемане са избирани в тясна координация на екскурзоводската гилдия.

Проектът се изпълнява от продуцентска къща, която събира професионалисти с над 10-годишен опит в телевизията и рекламата. Общата стойност на целия проект е 29 940 лв.

Кампанията започва първо в социалните канали на Министерство на туризма. Клиповете са на български език и със субтитри на английски език.

Заглавна снимка: Ротондата „Св. Георги“, София

ARTday.bg

СПОДЕЛЕТЕ

Насладата да знаеш

АRTday.bg е мястото, където можеш да научиш най-интересното в областта на културата, образованието и начина на живот. Заедно пътуваме към непознати светове, за да сбъднем мечтите си. Защото насладата да знаеш, е най-сигурният път към малките победи, които всеки от нас заслужава.


Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на ARTday.bg, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на ARTday.bg, с посочване на източника и добавяне на активен линк към www.artday.bg

Контакт с нас:

За реклама, изпращане на публикации и съобщения: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.m
ARTday.bg - всички права запазени. © 2017